Reizen is een hele bevalling

18 december 2017 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

"Hoe was de reis?", kreeg ik als vraag op de app... Nou, een hele bevalling.
Maanden geleden hebben we bedacht dat we dit wilden en besloten om er voor te gaan.
Maanden hebben we er naar toe geleefd en ons goed ingelezen en voorbereid.
Vlak voor het zover is sloeg de opruimwoede toe en moest het hele huis gepoetst worden.
Ruim op tijd stond het tasje (lees; heel veel koffers) klaar.
Ondanks de goede voorbereidingen kwam het toch ineens plotseling héél snel en ging het dan echt gebeuren!!!
De reis zelf begon vol spanning en kriebels in de buik, maar na uren en uren was de lol er wel een beetje vanaf.
En toen...net toen we dachten dat we niet nog een uur konden volhouden, dat we niet nog een paspoortcontrole konden doorstaan, dat we niet nog een vliegtuigmaaltijd op konden.... toen was het daar!!! Nieuw Zeeland.... En al vanuit de lucht dacht ik " wauw, dit is de mooiste reis ooit"!!!!
Nu, een paar uur later is de ellende van het reizen al bijna vergeten, en lig ik weer eens midden in de nacht wakker 😊.
De reis was een hele bevalling, maar het echte avontuur ligt nog voor ons.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Truus en herman:
    18 december 2017
    Hoi tanja fijn om te horen dat jullie er zijn vergeet de stress en ga er nou samen van genieten want het lijkt wel lang 4 weken maar is zo voorbij knuffel en kusjes groetjes Truus en Herman
  2. Rudy en Romy:
    Nu kan het grote genieten gaan beginnen!! Have fun 😘
  3. Annie en Sjef:
    18 december 2017
    Mooi dat de reis erop zit. Het is ook een hele trip. Geloof me 4 weken vliegen voorbij. Geniet van alles wat jullie gaan zien . Hou ons goed op de hoogte dat we een beetje mee kunnen genieten. Dikke knuffels ❤❤
  4. H. Selten:
    18 december 2017
    Weet je in ieder geval wat je op de terugweg te wachten staat. Maar dan lonkt eigen bed. Je houd het vast wel vol. Zolang is het echter nog lang niet. De nieuwe dag is daar al aangebroken dus uit de veren en geniet geniet e geniet.