Christchurch naar Dunedin

19 december 2017 - Dunedin, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen opgestaan na een heerlijke lange nachtrust (met 1 uurtje 's nachts wakker zijn door de jetlag). Samen naar de supermarkt die we gisteren naast de McDonald's zagen liggen. De prijzen liggen net nog wat hoger dan in Nederland. Wat we grappig vonden waren de bussen waar je koffiebonen kon 'tappen'. Nadat we ons ontbijt bij elkaar hadden gescharreld gingen we op weg naar Dunedin. Onderweg een stop gemaakt in een klein dorpje waar ze veel pottenbakkerijen zouden hebben.... die hebben we dus niet gezien, maar we vonden wel een iris pub om te lunchen. Daarna gingen we op zoek naar de Moeraki Boulders; hele grote ronde stenen op de kust van Moeraki. Na de must-have-foto op een boulder hebben de kids nog heerlijk over de golven heen gesprongen. Met al hun kleding aan. We konden Ties erna uitwringen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Het landschap waar we doorheen reden deed een beetje teletubbie-achtig aan met zijn mooie groene heuveltjes.
In Dunedin ons hotel voor deze 2 dagen gevonden. Daar ook maar een hapje gegeten en toen was de dag alweer om. Morgen de wildlife tour. Ik ben benieuwd!

1. Annie en Sjef:
    19 december 2017
    Veel indrukken doen jullie nu op. Morgen wordt zeker een super dag
    . Wildlife altijd prachtig kan ik jullie geweldig mooi. Slaap lekker en geniet van je tour morgen.💋
  2. Wendy meulendijks:
    19 december 2017
    Klinkt goed allemaal. Veel plezier met de wild life tour.
  3. Wendy meulendijks:
    19 december 2017
    Klinkt goed allemaal. Veel plezier met de wild life tour!
  4. Rudy en Romy:
    19 december 2017
    Hallo hoe gaat het daar?
    Ik mis jullie
    Groetjes Luka.