Fetinnz????

10 december 2017 - Sevenum, Nederland

Ik bedacht me net dat de naam van mijn reisblog voor anderen wellicht minder logisch is dan voor mezelf.
Sinds een paar jaar maak ik soms zelf kleding voor de kids. Via een naaiblog kwam ik toen op het idee om zelf labeltjes te maken om in de kleding te naaien. Mijn eigen 'merk' werd FET@home (Femke, Elke en Ties@home). En nu gaan Femke, Elke en Ties naar nieuw zeeland! FETinNZ dus!

1. Fam. peeters:
    12 december 2017
    Hey, wat leuk z'n blog! Wij gaan jullie volgen 😁. Een hele fijne reis jullie saampjes en flink genieten!!! 😁😁
  2. Jos en Jacqueline:
    12 december 2017
    Fijn zo'n reisblog kunnen we mooi meegenieten van jullie reis. Voor zaterdag een goede reis gewenst en we wachten vol spanning op jullie eerste reisverslag
  3. Lian versleijen:
    Alvast veel plezier😙
  4. Marita:
    12 december 2017
    Super leuk om je te volgen. Succes met de laatste voorbereidingen!!
  5. Wendy meulendijks:
    12 december 2017
    Alvast veel plezier alvast en we gaan jullie volgen. 🍀
  6. Truus en herman:
    12 december 2017
    Tanja Martin en de Kids voor jullie een goede en fijne reis toegewenst geniet er van liefs
  7. Jenny jeucken:
    12 december 2017
    jaaaa we gaan lekker meegenieten met jullie!! x
  8. Rob en Nandy:
    12 december 2017
    We wensen jullie een hele mooie en bijzondere reis toe. Geniet ervan en we zullen jullie zeker volgen xx
  9. Rudy en Romy:
    Liefies, we volgen jullie gezellig mee, errug leuk!! Xx Rudy en Romy
  10. Annie en Sjef:
    12 december 2017
    Ook wij gaan jullie volgen. Een hele fijne vakantie en geniet er samen van. Dit wordt een reis om nooit te vergeten. Schatten geniet,geniet. Dikke knuffels voor jullie allemaal.
  11. Itske:
    16 december 2017
    Alvast fijne reis en veel plezier❤😘
  12. Rudy en Romy:
    16 december 2017
    Leuk jammer dat ik niet mee kan.
    Veel plezier.
    Groetjes luka✈️.
  13. Rudy en Romy:
    16 december 2017
    Heel leuk jullie reisblogs ik ga jullie zeker volgen ik vind het jammer dat ik niet mee kan☹️.heel veel plezier en lol Tanja,Martien,Femke,Elke & Ties
    Groetjes Jana Jeucken.🛩🛳🛫🛬😍😘❤️👍
  14. Judith: