Nelson / Abel Tasman

29 december 2017 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Vandaag hebben we een hele dag door gebracht in het Abel Tasman park. Dit natuurpark bestaat uit gouden zandstranden en beboste heuvels. Met een boot zijn wij van het zuidelijkste naar het noordelijkste strand gevaren (van Kaiteriteri naar Totaranui). Onderweg hebben we de split apple rock gezien en een zeeleeuwen kolonie. Op Totaranui hebben we genoten van de zon en het strand. Er waren genoeg schelpen om de kids een uur zoet te houden.
Na dit uur werden we weer opgepikt en naar Anchorage bay gebracht. Deze baai is het startpunt van enkele wandelroutes. Wij hebben de pit Head loop gedaan. Een korte wandeling, waarbij we na ongeveer een uur op te Pukatea Bay uitkwamen. Een heerlijke, rustige baai. Vanwege de wat frisse wind achter wat rotsen gaan liggen en daar heerlijk zitten chillen, zandkastelen bouwen en eventjes in de oceaan gezwommen. Om half 6 zijn we met de boot weer terug gevaren. Another lovely day!

1. Truus en herman:
    29 december 2017
    Hoi tanja wat ,n mooie foto's geniet vandaag ook maar weer met z,n alle liefs en de groetjes van ons xx
  2. Tanja Jeucken:
    29 december 2017
    Was echt wederom een fantastische dag. Ik gloei nog letterlijk na 😊
  3. Romy Jeucken:
    29 december 2017
    Klinkt ook echt als een heerlijk dagje!!! Geniet!!!